Pages

Friday, February 25, 2011

Bank Rakyat Isytihar 15% Dividen untuk Tahun 2010

Mengikut Berita Harian, Bank Rakyat mengisytiharkan dividen sebanyak 15% bagi tahun kewangan 2010. Kadar ini consistent dengan tahun sebelumnya.

Memang beruntung betul kepada yang mempunyai saham dalam Bank Rakyat. Bila le agaknya Bank Rakyat ingin meningkatkan jumlah saham sebanyak RM2.0 bilion sekarang ini. Mana ada tempat yang menawarkan jumlah dividen yang sangat tinggi dan risikonya sangat rendah.

Memang beruntung betul eyriqazz kerana mempunyai saham kat Bank Rakyat. Nak tahu berapa jumlah dividen yang eyriqazz dapat, jom terjah "Dividen Bank Rakyat 2010 | 15% Rezeki Bertambah".

15 comments:

Shafa said...

wah, kaya-kaya sapa ada saham tu..

mamawana said...

Untung dan bertambah kaya orang yang sedia kaya menabung dlm BRakyat tuu..Syukur dan belanja2 ler org yg tak berada...

faiz said...

memang beruntung...mak ayah saya ada RM500 dalam saham bank rakyat...rugi btol dulu jual saham bank rakyat ni..

suib bin sab said...

bank rakyat sepatutnya memberi dividen dua kali ganda dari yang lepas,sebab untung berjuta ringgit bagi dividen 15% ,untung berbilion ringgit pun bagi 15%,keuntungan bergerak tinggi,dividen tak bergerak,sepatutnya dividen di agih mengikut keuntungan yang telus dan tiada komperomi ,
dapat dilihat agihan keuntungan tiada mencerminkan keuntungan yang sepatutnya di beri,

Azman Roslan said...

tak ada akaun dengan bank rakyat..


Jemput join segmen terbaru BPM..

1 Jam 1 Blogger

relevan said...

Hari ini boleh tengok dividen..RM500 dapat RM75..ok lah..

Alimaz-Kembara Terasing said...

ok la tu...... yang teruk peminjam2 loan... mesti bayar lebih....

oya said...

x reti saham2 sgt la

toyolkiut said...

dh bnyk tahun dh bank rakyat byr dividen tinggi.. lbh bnyk dr asb..
untung besar sape2 yg simpan duit kt sini..

ainhany said...

alamak lugi....saham tak beli2...tumpang hepi laaa ye..
tahniah2.....lumayan lah yer

KiD said...

banyak dah akaun bank.. bank rakyat takde lagi.. huhuhu

kakchik@ella said...

Alhamdulillah .. rezeki. dah merasa dpt byk tahun gak la.

Cikgu Den said...

masih tak ada bank nie.baguss bank rakyat...

canang said...

bleh tambah saham tak sekarang ni?? Kalau bleh nak buat macam mana yer??

Sharinginfoz said...

canang: tak boleh kot sebab dah penuh, kena tunggu pengumuman peningkatan nanti