Pages

Monday, February 18, 2013

Ujian Penilaian Kelas KAFA (UPKK) Bagi Sekolah Agama

Sekarang ni Danish berada dalam darjah 5 so memandangkan dia juga bersekolah agama so tahun ni akan menempuhi  Ujian Penilaian Kelas KAFA (UPKK). Kenalah buat persediaan awal-awal walaupun sekarang ni baru bulan Ferbuari.

Cari punya cari jumpalah buku yang sesuai digunakan untuk mengulangkaji. Buku-buku untuk UPKK boleh didapati from pengeluar Nadwa Enterprise. Diaorang cakap boleh didapati di kedai Mydin yang besar. 
So jumpalah kat Mydin Selayang. Beli beberapa buah buku. Yang penting ialah Nota Padat UPKK dan Koleksi Soalan UPKK. Di samping itu kami beli buku bahasa Arab darjah 1 hingga 5.

 
Jumpa kat blog Ado Den Kisah mengenai anaknya yang dapat 7A dan 1C dalam UPKK. Banyak juga kertas yang perlu diambil untuk peperiksaan ya, lapan semuanya. Apa-apa pun, semoga Danish dapat mengulangkaji dengan baik dan dapat keputusan yang terbaik boleh dicapai olehnya.





4 comments:

Qashmere said...

Tengok buku2 baru macam ni terasa macam zaman sekolah dulu. Suka sangat bila dapat buku baru...heheh

✿A I N A A✿ said...

anak buah ena pun darjah 5 tahun ni.. sekejap je rasa.... tahun depan dah upsr.. mak ena jaga dia, rasa mcm masa nerjln dengan cptnya...

Unknown said...

Saya ingin beli di mana

sakinah 5 bestari barbie princess pearl said...

thn ni aku jwb upkk