Pages

Monday, February 25, 2013

Dapat Voucher RM40 from AEON

Bagus juga membeli-belah kat AEON ni. Sebab setiap kali kita beli then guna kad AEON then dapatlah kumpul mata ganjaran. So setiap 6 bulan sekali, kalau cukup mata then diaorang akan bagi voucher.

Macam saya, dapatlah RM40. Di samping itu ada juga mata yang mana boleh ditukarkan dengan pelbagai jenis barangan ataupun voucher termasuk AEON.

4 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

bestnye....rietta jarang ke EON...member card pown xbuat....baucar tesco pown dh lamer rietta xdpt...huhuhuh....

Rasp said...

leh shopping lagi dan lagi dan lagi...
ehhhh rasanya i pun ada trima lah surat dari Aeon nie...
tapi Sapphire amik simpan masa tu...
balik rumah nak cari....

✿A I N A A✿ said...

tahniah ye.. nanti boleh mmborong kat sana guna voucher tu.. hehehehe...

SURIA AMANDA said...

aisey...my AEON card dah lama expired..x pi tukar lagi la...aduhai...