Pages

Tuesday, February 5, 2013

Cantik Betul Pemandangan Awan dari dalam Kapal Terbang

Baru-baru ini pi Sandakan, Sabah menaiki Airasia yang mengambil masa lebih kurang 3 jam. 
Since penerbangan lama juga, so bosan-bosan ambil le gambar especially awan. Sungguh cantik.
Nampak tak gunung yang besar tu. Kalau tak silap ianya Gunung Kinabalu.
 
Bila agaknya dapat naik gunung ni. Teringin le juga nak terjah.
Sungguh putih awan ni. Kalau le boleh sentuh.
Tetiba aja gelap pula, so kapal terbang merentasi awan dan sedikit bergegar.
Tengoklah macam tak nampak aja. Agak-agak macam mana le pilot bawa kapal terbang ni.
Kembali cerah awan, kita dah nak sampai.
Hmmm, memang OK juga ambil tempat duduk tepi tingkap ni.
First time sampai ke Sandakan. Sebelum ni pernah le pi ke Kota Kinabalu dan juga Wilayah Persekutuan Labuan.
Pusing jangan tak pusing.
Begitulah sedikit sebanyak citer untuk kali ini ya.

6 comments:

✿A I N A A✿ said...

wahh cantiknyaaaaaaaaaaa... lama dah tak naik kapal terbang.. dlu last masa pergi london... tapi nampak laut je lebih.. bosan sedikit

Arya Teja said...

Salam.
Saudara minta pautan(LINK) blog http://revolusifikiran.blogspot.com dlm blog tuan. Sy senaraikan blog saudara dalam senarai BLOG MACAM-MACAM ADA. Blog sy revolusifikiran.blogspot.com blog santai gambar-gambar dan fakta-fakta yang menarik. Terima kasih kerjasama saudara.

luqman zakaria said...

cantek kot..

Faizol Dee said...

cantikkan.. 5zol pun bru je merasa naik flight n tgk pmndngan yg sama...

Sharinginfoz said...

arya: dan update

MOHD SHAH REZAN said...

memang apabila kita berada di atas sana kita kekadang dapat mengenali diri ini..menikmati nikmat ciptaan Ilahi..mmg menarik.Subhanallah..