Pages

Saturday, November 19, 2011

Lampu Bintang Biru di IKEA

Jom kita tengok apa yang ada dalam bilik Danish. Kali ini ialah lampu biru berbentuk bintang. Harganya adalah RM39 setiap satu. Ianya boleh didapati di IKEA. Memang cukup menarik dan unik. Danish memang suka sangat dengan lampu ini.

By the way, lampu ini adalah untuk menemani semasa tidur. Yalah kekadang anak-anak ni apabila tidur seorang diri dalam bilik takut juga kan. Nak pasang lampu yang biasa tak sesuai sebab terlalu cerah.

Untuk mengetahui apakah yang ada dalam bilik Danish jom kita tunggu bahagian seterusnya.

9 comments:

eelobor said...

memang tidak elok tidur dalam keadaan gelap gelita... kena ada buka gak lampu

Mak Lagenda said...

Ha ah..anak mak si meisya tu pun ada gak lampu tidur dlm blk tidurnya.

Anak dara..kena la asing tmpt tidurnya dgn abang2nya.

Yg kelako, abg2 takut tido sensorang. Yg si adik ni rileks jer..

@YUNID@TI said...

cantikk....

mamaNoriz said...

wah, kreatif la Nik...

tak sabo tunggu hasil siap semua nanti...

Sya Isya said...

cantik lah lampu bintang ni. nice nice :D

amirah said...

cantik..syoknya danish dapat bilik cantik

ejaMaria said...

saya suka lampu tu... ;p

rarra cuffy said...

Salam tumpang macam mana nak pasang lampu nie ye , saya ada beli tapi sampai sekarang tak tahu nak pasang lagi 😭

Sharinginfoz said...

rarra: screw kat dinding pas tu yang plastik tu masukkan kat tempat yang disediakan. actually susah gak nak imagine kan, pls refer to instruction