Pages

Tuesday, November 8, 2011

Jom Tempah Langsir kat Kamdar

Sekarang ini tengah siapkan bilik untuk Danish, maklumlah umur pun sudah meningkat dan perlu pisahkan dengan seorang lagi anak perempuan. Actaully bilik tu dah ada langsir tapi rasanya perlu tukar bagi menambah keceriaan.

Sebelum ini ada tempah langsir kat IKEA tapi lepas tu pi cari corak untuk bilik Danish rasanya tak ada yang berkenan so pi le kat Kamdar. Memang banyak pilihan tapi tak ada yang mempunyai corak abstrak.

So pilihlah yang putih ini bagi langsir bahagian dalam. Harganya RM14.90 semeter.

Mengikut perkiraan staff Kamdar, 4.6 meter diperlukan bagi satu window (210cm X 250cm) dan upahnya adalah RM46 dan jumlah keseluruhan RM107.68. Dianggarkan dalam masa 2 minggu siaplah. Nanti kita tengok macam mana jahitannya.

4 comments:

luahfikiran said...

SALAM,
BESTNYA, BERHARI RAYA DAN BERSHOPPING !

Myvitrd said...

Bila anak dah besar.. memang kena pisahkan tempat tidur..

Wah beli langsir baru ye.. :-)

rasp said...

murah gak upahnya tu...

e.l.i.s.s.m.i.e said...

me pun baru tempah langsir jugak.tp kat jakel. minggu ni dpt lah. tak sabar pulak nak tengok hasilnya.