Pages

Saturday, November 26, 2011

Berita Baik Untuk Pelanggan Celcom @Samsung Galaxy Note

I am sure ramai yang dah mengetahui mengenai gadget terbaru, Samsung Galaxy Note. Di zaman serba canggih sekarang ini, barang-barang seperti laptop, mp3, telefon, kamera dan macam-macam lagi tidak dapat dipisahkan dengan kehidupan. Apa taknya, kita nak pergi ke mana-mana sambil berinternet, beremail, mendengar muzik, bermain games dan ianya tidak terhenti di sini.

Sekarang tidak lagi perlu membawa bermacam-macam peralatan, just bawa Samsung Galaxy Note. Thanks to kelajuan yang tinggi dengan Android 2.3 Gingerbread dan 1.4GHz dual core processor. Yang menyeronokkan ialah skrin yang besar 5.3 inci HD Super AMOLED yang didatangkan dengan S-Pen dan kamera 8MP (dbelakang) & 2MP (depan). Untuk simpanan, memori dalaman adalah 16GB dan boleh dinaiktaraf kepada 32GB dengan microSD.

Tibalah pula dengan saat-saat yang menyeronokkan kepada semua pengguna celcom. Gadget yang serba canggih, Samsung Galaxy Note boleh didapati serendah RM1,368 dengan Celcom Exec. Harga biasa gadget ini adalah RM2,299. Pilihlah pakej mana yang bersesuaian dengan kawan-kawan. By the way, saya adalah pengguna celcom sejak lebih 10 tahun dahulu dan ianya masih kekal sehingga sekarang.

Mengapa Celcom? Celcom mempunyai liputan yang luas di mana-mana di Malaysia sama ada di dalam, luar ataupun semasa berjalan-jalan. Celcom juga menawarkan kualiti yang baik untuk sms, panggilan suara, panggilan melalui video, e-mail dan berinternet. Apa yang menarik ialah Celcom memberi pelan yang mampu milik dan baik mengikut keperluan kawan-kawan.

So apa lagi, jom kita tengok pakej Samsung Galaxy Note dengan Celcom dan macam-macam termasuk spesifikasi telefon, ciri-ciri telefon dan banyak lagi.

Entri ini ditaja bagi tempoh 48 jam. Untuk entri terkini, sila lihat di bawah.

6 comments:

Ardini Humaira said...

dni duk guna prepaid lagi. tunggu habis plan upax baru nak bertukar ke postpaid hehe

Myvitrd said...

ADA DUIT MEMANG NAK BELI NI BRO.. HEHEHE

Unknown said...

wah, entry tajaan ek!

best..

JR said...

Hmmm...duit belum ada, pakai gajet hitam putih jadi ler...hahahaha...

Entri terbaru dalam blog JR:

"Congkak, Guli, Dam Aji, Aci Sorok dan Jala Itik Dalam Sukan SEA Di KL?"

hazman aka species1980 said...

bila ada gadget terbaru....celcom memang kerap buat pakej untuk pelanggannya....

azzey said...

dh lama teringin gadget2 cam gini ; tp kewangan x mengizinkan..hu3..