- Mereka minta maaf di atas perkhidmatan pelanggan yang tidak memuaskan
- Ianya disebabkan kehabiskan dry ice memandangkan lebih 30 biji kek terjual dalam masa 2 hari
- Mereka akui planning yang tidak teratur dan sepatutnya memberitahu terlebih dahulu mengenai perkara ini semasa saya membuat panggilan bertanyakan mengenai kek tersebut
- Pengurus dikenakan tindakan dan telah memberitahu jabatan yang menguruskan latihan agar perkara ini tidak berlaku di masa akan datang
- Sebagai tanda penyesalan, satu biji kek mini (untuk 2 hingga 4 orang) akan diberi secara percuma untuk meraikan ulangtahun yang akan datang.
Saturday, October 22, 2011
Memang Cepat Gak Baskin Robbins Balas E-Mail @Aduan
Lebih kurang 1 minggu yang lepas ada hantar e-mail kat Baskin Robbins sebab tak puas hati dengan service yang diberikan. So tak merasakan kek aiskrim then belilah Secret Recipe! Tak sangka tak sampai 3 hari terus dapat response from Baskin Robbins. Secara ringkasnya:
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
6 comments:
wow!! Bagus ye PR derang. Cepat2 balas blk email pelanggan.
Mcm tu la baru kita suka gunakan perkhimatan derang kan!!
Siap dpt cake free lagik tuh..
P/s: Pernah gak layangkan email ketidakpuasan hati pd GSC tp, hampeh..sampai sudah tiada balasan!
They've improved:) bagus la.
Maknanya khidmat aduan pelanggan diorang memang efisien laaa...good2x
bagus2..
macam ni lah yang pelanggan suka..
dan pelanggan takkan berubah hati..
yieza,gunakan hak kita sebagai pengguna....
bagus2. kalau buat business servics mcm ni mesti kena bagi pelanggan puas hati :)
Post a Comment