Pages

Wednesday, January 4, 2012

Ezani dan Wahidan Layak ke Final Masterchef Malaysia

Link
Siapakah yang layak ke final Masterchef Malaysia? Ezani adalah peserta pertama yang layak ke final Masterchef Malaysia. Agak-agaknya siapakah seorang lagi yang bakal menyertai Izani untuk ke final? Adakah Amita, Wahidan atau Zamir?


Seorang lagi adalah Wahidan. Sama-samalah kita nantikan siapakah yang bakal menjadi juara Masterchef Malaysia yang pertama?

9 comments:

E C A H T U L ... said...

harap ezani yang menang ! hehe

afiqazizan said...

Dah lama tak tengok masterchef malaysia..:)

aku ekynn said...

yeh! yeh!.. saya menyokong kedua-duanya.. tahniah!


p/s sedih tak dapat tgk live..

Anne said...

jarang tgk rancangan ni, sekali jer. anyway diaorang semua best2.

KiD said...

waahhh.. tak sangka abg wahidan masuk final...

eelobor said...

doktor vs pekebun eh?

amirah said...

cabaran sengit..

Wan85 said...

http://wanwidget.com
aku minat wahidan, tp rasanya ezani yg akan menang berdasarkan sepanjang dalam masterchef

rasp said...

tak leh nak guess sapa menang...
good luck to both...