Pages

Thursday, February 16, 2012

Tak Sampai 2 Bulan Ujian Kenaikan Gred Taekwondo

Baru-baru ini Danish dan Afiqah masuk Taekwondo. Memang baru sangat masuk Taekwondo dan dapat surat mengenai ujian kenaikan gred yang akan diadakan pada bulan Mac nanti.

Anyway, Danish aja yang dapat surat, Afiqah belum lagi. Tak kisahlah yang penting tak dok aja kat rumah, kena involve dalam aktiviti macam ni kan. Bagi, Danish pula, diharap dapat buat yang terbaik untuk ujian ini.


Anyway, sekarang ini Danish pakai tali pinggang warna putih (basic) kalau lulus nanti dapatlah le colour kuning 1. Bagi ujian ini, yuran RM50 dikenakan. Kalaulah dalam setahun kena ujian 3 kali, so kosnya RM170. He he he. Hantam aja le.

5 comments:

eelobor said...

hehehe.... nanti bila dah dapat black belt... boleh jadi bodyguard mama & papa kan danish?

Huzaina Hashim said...

hehehe...oklah tu...anak sy dh belt hijau...hehehe

Mak Lagenda said...

My asben slalu jugak pki belt hitam! Erk..eh! Bukan tali pinggang teawandoo rupanya! Ekekeke..

rasp said...

gud luck danish...
u can do it!

amirah said...

bagus la anak2 ada soft skills