Pages

Thursday, January 31, 2013

Jom Pi Kedai Jual Barangan Keluaran Jepun @ Daiso

 


Pernah tak pergi ke kedai Daiso, iaitu tempat yang menjual barang-barang keluaran Jepun? Hari tu kitaorang pi kat 1 Utama.
Kebanyakan barang-barang kast sini berharga RM5 tapi ada juga yang lebih daripada itu. Anyway banyak kedai Daiso yang bertempat di AEON.
Entah apa yang Afiqah tengok ni. Macam menarik aja.
Stokin pelbagai warna ada disini. Pilihlah yang mana satu berkenan.
Kalau ada masalah serangga or ular or tikus or kucing, ada ubat penghalau.
Cantik betul kotak-kotak yang dijual di sini.
Kalau nak rumah berbau wangi pilihlah yang ini ya.
 Nak simpan air pun boleh.
Tupperware sudah semestinya. Anyway kat Daiso ni macam-macam ada. Kalau tak nak beli pun tak apa, masuk le tengok-tengok ya.

3 comments:

ejaMaria said...

ubat halau kucing pun ada?... wah kena pergi ni... :)

Myvitrd said...

Pernah juga beli barang dekat situ bro

✿A I N A A✿ said...

makaihhh, segala ubat penghalau ada?? tak pernah jejak kaki kat sini lagi... tapi nama kedai pernah dengarlah