Pages

Tuesday, November 20, 2012

Masalah Biasa Yang Dihadapi Oleh Blogger

 
Memang betul masalah yang sering dihadapi oleh blogger adalah kekeringan idea. Yalah kalau idea tak datang-datang macam mana nak menghasilkan entri yang baik dan diminati oleh pembaca. Rasa tak lengkap aja kalau tak menulis. Itulah keluhan ramai blogger.

Memang sukar dibendung lagi, disebabkan idea juga ramai yang menjadi blogger hangat-hangat tahi ayam. Bukan senang nak selalu menulis disebabkan banyak faktor. Lagipun, tak ramai yang jadi blogger sepenuh masa.
Kini tak perlu risau lagi dengan ebook yang dikeluarkan oleh Firdaus Latib "37 Teknik Luar Biasa Hapuskan Masalah Kekeringan Idea". Bukan satu idea tetapi Firdaus berkongsi 37 cara bagaimana nak jana idea. Sekarang ni harga yang ditawarkan untuk ebook ni hanya RM20. Satu pelaburan yang baik bagi jangka masa yang panjang. Sangat penting bagi blogger yang ingin menjadi lebih maju.

Antara komen mengenai ebook ni adalah:
  • Kalau eBook ini tak bagus, korang boleh UNFRIEND aku kat facebook (abangensem)
  • Saya dah baca buku ini dan ada beberapa tips yang ditulis tidak pernah terlintas di kepala.Disarankan untuk mereka yang baru hendak berjinak-jinak menulis blog. Tapi yang sudah lama menulis blog pun boleh baca dan beli sebab ada beberapa ilmu baru. (affan ruslan)
  • Ebook ini membantu para penulis dan blogger untuk menggunakan 37 teknik "panggil-panggil" idea ke mari. (aqif azizan)
So kalau tak percaya apa kata dapatkan ebook "37 Teknik Luar Biasa Hapuskan Masalah Kekeringan Idea".

3 comments:

♥Cik Puan♥ said...

Bro...ni mmg masalah saya skrg...malas dan kering idea huhuhu

cimon said...

Nak pinjam.:p

Diari Maya said...

Bunyinya sgt bagus, kalu jumpa kena beli nih