Pages

Saturday, October 13, 2012

Ajihs Nasi Lemak 80 Sen Tiba-Tiba Glamour

Ramai yang masih memperkatakan mengenai jaringan Piya untuk Kelantan semasa perlawanan separuh akhir Piala Malaysia semalam. Tak kurang juga ramai yang ingin tahu, apakah tulisan yang tertera di baju Piya setelah beliau membuka baju bagi meraikan jaringan dan seterusnya dapat kad kuning.

Dah terbongkar, tulisan tersebut adalah Ajihs Nasi Lemak 80 Sen, by the way gambar kat atas tu diambil from blog sedakasejahtera, dalam entri "Bongkar: Apa Kaitan Nasi Lemak 80 Sen dan Piya,..."

Mengikut blog tersebut, Ajihs Nasi Lemak 80 Sen adalah milik bapa Piya. Ianya terletak di Guchil Bayam, menuju ke Kubang Kerian, Kelantan. Sorry saya tak dapat pastikan milik siapa sebenarnya Ajihs Nasi Lemak. Maybe kepada yang tahu sila inform kat sini ya.

Semasa entri ini ditulis, facebook "Ajihs Nasi Lemak 80 Sen" telah mempunyai "1,767 likes".Facebook ini baru sahaja didaftar hari ini, 13 Oktober 2012.

Kalau ada yang pernah cuba nasi lemak Ajihs Nasi Lemak 80 Sen ni, bolehlah share pengalaman ya.

5 comments:

velasrizal said...

ooh nasi lemak bapa dia punya rupenye

Nur Fauzi said...

promosi yang menjadi..rezeki masing-masing. Ok ape promosi kedai keluarga sendiri hehe

wan kelate said...

Ajis tu bukan bapak piya la. Hahaha. Ape da mengaibkan maruah bapak piya

Insan Biasa said...

cuba bygkan kalau benda ni jd trend.. pemain bola boleh buat side income ni... sape yg nk promote bisnes, byr kat pemain... sekali gol, sekali promote... t byr la RM100-RM200... haha..

Anonymous said...

Mesti sedap ajihs nasi lemak ni..hehe.