Pages

Saturday, March 23, 2013

OK Ke Tablet Acer Iconia B1 Main Games

Hari tu saya ada beli tablet Acer Iconia B1 @RM399. Memang murah juga kan tablet yang bersaiz 7 inci dan ada jenama pulak tu. Yang kat atas tu adalah Samsung Ace Plus @RM699 (retail price tapi kitaorang dapat pada harga RM650). Kalau tak silap screen size adalah 3.65 inci.
Memang skrin besar nak main games lagi puas. Just nak cuba perbezaan main games SWAT and Zombies. Memang salah satu permainan yang saya suka.
Sorry tak sempat nak buat review yang lebih teliti cuma apa yang boleh saya katakan, dengan Acer Iconia B1 ni, gambarnya tak sehebat Samsung Ace Plus. Gambarnya pun tak begitu fit nicely dalam skrin tu tapi yang bagus Acer Iconia B1 ni processornya laju sikit, maklumlah dual core dan 1.20 GHz jika dibandingkan dengan Ace Plus yang hanya 1GHz.

Nanti saya buat review lagi yang mengenai perkara lain. Anyway memang tak boleh nak compare Samsung Ace Plus ngan Acer Iconia B1 sebab satu phone dan satu tablet.

Apa-apa pun, secara keseluruhan, main games guna Acer Iconia B1 ni memang OK.

3 comments:

skulluv said...

bro, try pinjam kawan2 punya ke. sebab aku nak tau gak mana better. acer tu dah la murah banyak. dalam perhatian ni.hehe

cik chinta said...

dr segi utk 09? wasup? cane?

nur said...

banyak sangat dah gajet di pasaran.. tak terkejor eden..

nur dari ALL IN ONE