Pages

Sunday, September 19, 2010

Segmen Kenali Blogger: anne boleyn @hana love nest



Salam dan selamat sejahtera semua. Mood raya lagi kan, maklumlah bulan Syawal kan sebulan. Anyway segmen kita kali ini bersama anne boleyn @hana love nest. Sebelum ni anne sudah ada blog tapi ydah tutup entahlah sebab apa. Blog yang terbaru ni ditulis dengan entry bertajuk "Muqaddimah seorang blogger" pada 6 Januari 2010.

Wow memang tak disangka followers anne dah mencecah 914 orang semasa entry ni ditulis. Nak tahu rahsianya kenalah tanya anne.

Bunga adalah hadiah hari jadi anne yang ke-22. Nak tahu siapa bagi jom check it out. Siapa tak suka bunga kan? Sekuntum bunga tu ada makna.

Di samping bunga, anne juga dapat jam tangan swatch, masih ingat lagi dulu suka juga pakai jam swatch, rasanya lebih 10 tahun yang lepas. Memang penting watch ni kan, nak tengok masa dan tarikh.

Ni semasa kat genting highlands naik corkscrew and spinner, mesti mencabar betul. Tapi I am sure very enjoyable. Tak caya pi le sana, memang ramai betul then kena beratur lama pulak tu.

Memang aktif bersama nuffnang dan antaranya dapat tiket free salt lakonan angelina jolie. Kat sana di samping tengok movie dapat juga jumpa dengan bloggers lain kan.

Di samping kisah peribadi, anne juga ada share mengenai bila kita senang jangan lupa, Tuhan, mak ayah, adik-beradik, kawan-kawan dan diri. Memang betul le kekadang bila kita senang terlupa pulak kan. Bila susah baru le nak ingat.

Ni le anne. Nak tahu lebih lanjut lawati hana love nest.

10 comments:

Lagenda said...

mmg besh ke blog dia..

[leily.laily] said...

sharing mmg power..
hihihi, leh share i lakkkss... =)

Ken Wooi said...

dah lama tak main corkscrew!

Encik aMin said...

aku pun mmg suka baca blog Anne Boleyn ni... sebab doa aku gak, dia menang lucky draw time event gatsby... :p

Anna Boleyn said...

hehe thanx bro..

omg, bila baca entry ni and bukak link 1st entry dengan masa birthday tu serius buat kan mata terbukak luas who i used to be before. btw.. thanx sangat sebab buat entry ni :)

will shout about it in HLN tomorrow. :)



and to encik amin :

yep sy pon masih ingat lagi sebab doa awak la sy dpt lucky draw tu. takkan lupa punya. :)

hamzah ian said...

wa.. lu bila nak letak blog laki ni?? gua tngk ari tu blog rina.. ni hana..

laki??

laki???

hahahaha.. gua la laki tu.. ngeh ngeh ngeh

Sharinginfoz said...

lagenda: apa lagi terjah

hamzah: minggu lepas ada JMR dan dua minggu sebelum tu relevan dan sebelum tu eelobor dan banyak lagi lelaki, campur2, tungguuu....

Relevan said...

Apa lagi jom terjah..sambil mengeratkan silaturahim..

azzey said...

Sharinginfoz: bertambah sorang lagi kawan blogger!

Call me, Eyka said...

blog dia mmg best pown. no wonder follower rmai :D