Pages

Tuesday, September 14, 2010

Bighandesign: Macam-Macam Ada

Dah lama tak ada iklan baru kan? Bighandesign adalah site yang ke-5 yang letak iklan kat blog sharinginfoz.

Pemilik blog @"artzam adalah seorang graphic designer. Dia juga merupakan graduan dari politeknik terkemuka dan juga mempunyai pengalaman luas selama 8tahun dalam bidang graphic dan printing tetapi dia banyak lagi perlu belajar kerana dunia designer sentiasa berubah-ubah."

Banyak benda yang percuma ada kat his blog, antaranya ialah latarbelakang profil gambar bagi penggemar facebook. Ini berita baik bagi yang mempunyai akaun facebook kerana profile anda akan bertambah cantik dengan sentuhan artzam. Ianya sangat unik dan I am sure your friends akan teruja melihatnya.
Di samping memberi benda percuma, artzam juga berkongsi tips macam mana nak jadi the best designer, antaranya adalah mesti peramah, jangan kita bersendirian sebaliknya sertai group, berkeyakinan tinggi dan tambah ilmu melalui pembacaan dan research.
Reflect effect, sangat penting bagi mencantikkan sesuatu artwork. Memang banyak cara kita boleh buat untuk menambah keseriaan karya kita. Melalui totorial anda akan faham dan kalau mahu lagi kefahaman bolehlah contact artzam.

Nak template yang menarik untuk blog anda terutamanya bagi pengguna blogspot? Ianya sangat sesuai bagi blogger yang baru dan juga yang lama.

So nak tahu lebih lanjut jom bighandesign.

4 comments:

shahrilhakime said...

adoileee....
bile tengok n bace sume bende kat posting mike tuu...
teghase kecik awok ni kat dunie IT

ardinihumaira said...

jum2 g hendap sana :)

Relevan said...

Nanti kita terjah blog ini..

azzey said...

Sharinginfoz: bertambah lagi iklan ek....