Pages

Friday, June 6, 2014

Jom Buat Bakul

Masa pi Muzium Tentera Port Dickson ada le pameran kraftangan. So anak-anak dan wifey ambil kesempatan buat bakul guided by diaorang. Sharinginfoz tak buat malas pula.

Actually tak ada le susah sangat tapi kena teliti dan ambil masa sikit. Setelah bertungkus lumus maka siaplah bakul.

Agak-agak mana satu bakul yang dibuat oleh wifey dan anak-anak. By the way, yang penyudahnya kat bahagian awal dan akhir bakul tu diaorang tolong.

3 comments:

luqman zakaria said...

wah..macam best jer..bile tengok hasil die..awesome kot..

HiDa said...

Tengok tu macam susah je, tapi hasilnya memang cantik..

amirah said...

kena betul2 tekun dn sabar ni..tp hasilnya cantik..