Pages

Wednesday, August 21, 2013

Unik Betul Kad Kahwin Ni

Sekarang ni musim orang berkahwin, so bila kahwin ada le jemputan. Yang ni saya rasa memang sangat unik di mana kad perkahwinan tu dibuat macam buku latihan sekolah le pula.
Ni le rupa kat dalam kad jemputan kahwin tu, sebijik macam buku yang kita selalu tengok masa jadi pelajar dulu-dulu.
Hmmm, tak sangka dapat 100%, tak ingat berapa kali kita pernah dapat 100% masa belajar dulu-dulu.
Dah le tu dapat pula A+. Apa-apa pun bagus juga buat macam ni kan, lain daripada yang lain. So kawan-kawan, kad jemputan macam mana yang u all rasa sangat unik pernah diterima.

10 comments:

mama tisya said...

mmg unik ...lain dr yg lain kad kawinnye

Nieda ramly said...

pernah dpt kad kawin bentuk kipas tangan.

HiDa said...

betul2 unik.. kali pertama tengok kad kawen mcm ni.. mesti pasangan pengantin guru.. :)

Salam lebaran, maaf zahir batin..

Cinta hazanis said...

kretif..:)

Qashmere said...

Kad kawin betul2 ke main2 ni.. hahahah nampak macam scrible je

HeNRieTTa JoSe said...

mmg mcmmcm design skrang nie...kratif sungguh...

amirah said...

kreatifnyaaa...

Nur Fannun said...

awesome..yg wt kad versi buku latihan sek ni mesti bercinta mase sek & dh jd cikgu

Fiza Rahman said...

Kretif dan unik. Macam2 design kad kawin skang ni.

Mak lagenda said...

mmg lain dr yg lain design kad ni. Terpiki2 gak..sok2 taim anak kita sok,camne la rupa kad kawin mereka plak kan?