Pages

Monday, October 25, 2010

Apa yang Hot di Google: 18 hingga 24 Oktober 2010

Jom kita tengok apa yang hot minggu lepas (18 to 24 October 2010) kat google.

Menduduki carta teratas adalah uefa, maklumlah last week akan ada perlawanan champions league dan juga europa league. Maklumlah perlawanan-perlawanan ni bukannya ada setiap minggu seperti liga perdana inggeris.

Tempat kedua adalah "jabatan akauntan negara". Yang ni tak sure sebab apa ramai yang cari jabatan akauntan negara, maybe readers boleh tolong jawap.

Tempat ketiga carta diduduki oleh maybank2u, tetiba aja ramai yang nak buat internet transaction, nak check gaji dah masuk ke belum? Yang penting masuk website yang original dan bukannya yang fake ya.

Seterusnya ada lagi carian mengenai bola sepak antaranya epl, espn soccernet, fantasy premier league dan arsenal. I am sure peminat-peminat arsenal cukup happy setelah membelasah manchester city dengan 3-0.

Tak lupa juga carian "ww". Kalau nak tahu ww ialah "high quality live cameras and free webcams from all over the world". Tak pernah le pulak dengar mengenai ww sebelum ini.

Opppsss carian mengenai da ma cai pun ada. Apa lagi kalau tak nombor ekor le. Harap-harap tak payah le main benda alah ni. Kalau yang beragama Islam tu, nyata ianya haram dan merugikan masyarakat.

So secara keseluruhan minggu lepas ramai yang membuat carian mengenai bola sepak. Tak kira le uefa ke or EPL ke. Rasanya saya jangkakan minggu ni nanti ramai yang akan google 'piala malaysia" le pulak.

9 comments:

sahromnasrudin said...

wwf??? wrestling kot huhuhuhu

chenta said...

jabatan akauntan negara tu mungkin sbb skrg pekerja gov dah takde slip gaji.kalau nk, kene print out dr jabatan akauntan negara..mula berkuatkuasa oktober ni..

yangbaik said...

ooo... baru tau, kan sekarang kerajaan dah kempen less paper... jimat skit.. (reply to chenta), tq

Relevan said...

No 9 tu agak bahaya sikit..hanya orang orang yang mengerti saja..hehe!

azzey said...

Sharinginfoz: ni carian kat blog kita ek? cam ne nak wat carian ni?

Sharinginfoz said...

azzey: bukan carian blog kita tapi carian google seluruh malaysia, boleh check kat sini

http://www.google.com/insights/search/#

ardinihumaira said...

boleh jimatkan penggunaan kertas kan :)

Qib said...

skrang musim bola@!~~

Latest entry di:
Aku dan makanan

amirah said...

ooo...gov servant skrg dh takde payslip dah?wah mmng sgt jimat nih..yela rasanya bro nik, dis week mesti piala malaysia..and epl