Pages

Saturday, August 30, 2014

Lineup Fantasy Football Minggu ke-3

Minggu ke-2 EPL Fantasy Football tidak mengalakkan yang mana saya hanya mampu rekod 48 mata. Memang tidak berpuas hati langsung. Untuk minggu ke-3, saya telah menggunakan wildcard yang mana saya boleh membuat pertukaran seberapa banyak yang saya mahu tanpa menolak mata. Anyway wildcard ni hanya boleh digunakan dua kali sekali di mana-mana minggu manakala sekali lagi selepas bulan Januari 2015.

Inilah skuad saya untuk minggu ke-3. By the way, saya mengekalkan Ramsey dan Fabregas yang mana telah menyumbang banyak mata kepada skuad saya. Saya mengekalkan strategi 3-5-2 dan diharap bahagian tengah nanti akan menyumbang banyak mata.
Yang  ni pula kedudukan Malaysian Blogger FC yang sekarang ni sudah 20 kelab yang telah menyertai termasuk dengan 5 kelab baharu yang masih belum dikira matanya. By the way, sehingga minggu kedua sharinginfoz telah menduduki tangga yang ke-6 daripada 15 kelab. Kalau nak menyertai boleh masukkan kod 2610950-607743.

Blogger Hazmin Hamudin berada di tangga ke-2 dan thanks juga kepada beliau kerana telah promote liga blogger ni.

2 comments:

Hazmin Hamudin said...

Pergh.. dah guna wild card ke bro? Hebat betul team baru. Week 3 ni aku macam surrender sebab sorang kena kad merah, striker sorang injured. formation pun terpaksa tukar dah. sengit betul saingan. Hehe.

Tak kenal kebanyakkan blogger dalam tu. Kalau dapat share URL kat forum pun ok gak. Haha.

AJ said...

Dulu hantu gak main fantasy league ni...hehehe..skang takut terjebak susah nak kuar..hahaha...