Pages

Saturday, November 23, 2013

Jom Main Bowling di Endah Parade

Pagi tadi ada karnival bowling yang dianjurkan oleh jabatan tempat saya kerja. So kitaorang pi main bowling kat Endah Parade, tingkat 4. Memang dah lama betul tak main bowling, ada le lebih 5 tahun.

By the way, kat sini ada 30 lanes dan tak ramai sangat pengunjung so ok le.
Ni le rate untuk main bowling. Ingat ya, bawa stokin sendiri kalau tak kena sewa dan bayaran yang dikenakan adalah RM3.00 sepasang. Rate kat sini untuk satu game adalah RM6 untuk weekend. Kalau kanak-kanak cajnya adalah RM3 aja.
Setiap team dibahagikan kepada 3 orang dan semuanya ada 11 team. Ni kalau tak silap game yang ke-3. Yang mana satu sharinginfoz. Teka ajalah ya.
Hadiah yang ada adalah top-5 untuk pasukan. 
Pas tu raja dan ratu longkang yang mana markah yang terendah. High score untuk lelaki dan wanita dan pasukan paling ceria. By the way, kitaorang main 3 games. Memang penat juga. 
Setelah dikira semuanya, pasukan kitaorang berjaya dapat tempat yang ke-4. OK lah since saya pun memang lama tak main. Score tak ingat le keseluruhan tapi lebih le 1,000 jatuhan pin. Kira secara average lebih 100 jatuhan pin setiap orang.
 Lepas habis kitaorang pi makan then ajak my daughter untuk main. Ambil le dua games.
Memang suka betul Afiqah main bowling. Then tambah satu game lagi. Memang penat betul Afiqah sampaikan balik aja dari Endah Parade terus tidur. Masa tulis entry ni dia masih tidur, kejap lagi nak kejutkan.
Ni le markah salah satu game yang kitaorang main. Afiqah cakap, apasal main berpasukan tadi tak macam score ni yang mana lebih 150.

Jom tengok salah satu balingan oleh Afiqah.


3 comments:

Zaza Abdul Latif said...

lama tak main bowling.selalu anak2 nak main makbapak diorang tengok je

Myvitrd said...

Perg2 musim main bowling nampaknya

HeNRieTTa JoSe said...

dh lmer xmaen bowling....