Pages

Saturday, August 4, 2012

Lee Chong Wei dan Aiskrim Baskin Robbins @Olympics Games London 2012

Update: Keputusan terkini (Lee Chong Wei vs Lin Dan). Lee Chong Wei kalah 1-2.

Tahniah diucapkan kepada Datuk Lee Chong Wei kerana berjaya melangkah ke final dalam perlawanan badminton di Olympics Games London 2012. Dalam perlawanan peringkat separuh akhir, Lee Chong Wei telah mengalahkan Long Chen dari China dengan 21-13 dan 21-14.

Seperti yang dijangka Lee Chong Wei bakal bertemu dengan musuh ketat dari negara China iaitu Lin Dan yang menang dalam perlawanan separuh akhir menentang  Lee Hun II (Korea) dengan 21-12 dan 21-10.

Bernama melaporkan jika Malaysia berjaya menang pingat emas Olympics London 2012, Baskin Robbins akan memberi aiskrim percuma kepada rakyat Malaysia melalui outletnya di seluruh negara (kecuali Hospital Pantai dan Genting Theme Park).

Bila aiskrim percuma akan diberi oleh Baskin Robbins bagi meraikan kemenangan untuk mendapat medal emas Olympics Games London 2012? Ianya pada 8 Ogos 2012 (Rabu) bermula pukul 8 malam hingga 10 malam.

Agak-agak aiskrim kon akan diberi. Mesti ramai yang beratur ni. So rasanya tak beratur kot. He he he.Kita tunggu le keputusan perlawanan akhir Lee Chong Wei vs Lin Dan dalam Olympics Games London 2012. Ianya akan berlangsung pada pukul 6 petang, 5 Ogos 2012 (Ahad), waktu Malaysia.

8 comments:

Unknown said...

Masa yg diberi pun sekejap je. Mahu tak sesak nanti sbb nak aiskrim percuma. :)

eelobor said...

kalau di beri pilihan, rasanya ramai yang nak cuti umum daripada aiskrim kut.... hihihihihi

kurus said...

nak cuti ngan aisskrim
dah lah x pernah makan buskn robindstuuu ;)

HeNRieTTa JoSe said...

beratur pjg mmg mls lah...

madkie said...

malam2 lepas terawih,best gk makan aiskrim=)

velasrizal said...

mesti sengit final nanti

Bo the Nerd said...

Nak cuti umum....aiskrim boleh beli sendiri...hehehe..

Anonymous said...

kalau nak bagi airkrim kenala bagi tak de had masa baru adil...ni takat 2 jam berape orang je yang dapat makan..nak bged kew..