Pages

Thursday, August 2, 2012

Berita Baik Untuk Pengguna Celcom @Celcom First WiFi

Memang betul berita menarik untuk pengguna Celcom dengan Celcom First WiFi. Boleh melayari internet di tempat awam yang terpilih dengan menggunakan laptop, telefon pintar dan juga tablet. Memang cukup senang kan? Yang seronoknya, ianya dengan kelajuan sehingga 512 kbps. Ianya jauh lebih baik jika dibandingkan dengan pengendali lain, i.e. up to 384 kbps.

Adakah saya dah cakap ianya bukan terhad di Lembah Klang? Memang betul dengan Celcom First WiFi, ianya boleh diakses di seluruh Malaysia

Antara keseronokan dengan Celcom First WiFi adalah:
  • Kawalan: Uruslah kuota penggunaan dengan portal yang disediakan dan boleh menambah dengan reload / auto reload (standing order)
  • Kemudahan: di mana-mana sahaja sama ada hospital, shopping mall, restoran, hotel dan lain-lain
  • Keutamaan: Dapatkan special rewards, bonus voucher dan diskaun
Jom kita tengok berapa charge untuk melanggan Celcom First WiFi.
Bagi pelanggan Celcom First, yang melanggan Data Advance dan Data Pro ianya percuma manakala yang hanya menggunakan voice tanpa mobile internet, RM10 dikenakan untuk caj bulanan.

Bagi pelanggan prabayar, caj bulanan adalah RM18 melainkan pengguna instanet RM10 aja. So apa lagi bolehlah melanggan Celcom First WiFi.

4 comments:

HeNRieTTa JoSe said...

pernah nk try yang wifi nie, tapi telco laen....cuma coverage cni kurang baik...huhuhu...

Juadah said...

Plan yg menarik. macam best juga sbb sya selalu outstation.

Myvitrd said...

serius macam menarik plan ni..

Eliss said...

memang menarik plan ni nak2 yang mcm saya, jarang online kecuali hr minggu jer. plan skang ni dah la rm70 sebulan, guna pun jarang2.