Pages

Sunday, November 8, 2015

Akhirnya Dapat Mango Cheese Cake @Manggociscake

Dah hampir dua minggu cari mango cheese cake, akhirnya hari ni dapat merasa. Thank you manggociscake. Boleh check diaorang punya facebook or instagram untuk dapatkan maklumat lanjut. Ni gara-gara Jalan-Jalan Cari Makan le ni.
Boleh juga whatsapp tokey manggo ciscake di 017-330 2424 or 017-313 2460. Tadi saya ambil based on COD di Petronas berdekatan dengan Tesco Ampang. 
Masa ambil mango cheese cake tadi ianya dalam keadaan baru keluar dari freezer kalau tak silap saya, memang beku. So mula-mula ingat macam tak sedap aja. Tapi bila biarkan kek tu dalam keadaan normal setelah tunggu at least dua jam, ianya baru sedap dimakan. Memang berbaloi beli.
By the way, yang saya beli ni adalah saiz kecil memandangkan minggu ni tokey kek buat yang kecil. Harganya RM5. Memang berpatutan dengan rasanya yang mengancam. Saya rasa kalau makan setelah ianya dimasukkan dalam fridge dan tidak dalam keadaan freezer, memang lagi sedap. Dengan cheesenya dan juga mangga. Kalau letak harum manis sure lagi sedap tapi tak bolehlah expect harga RM5 kan?
Potong kecil-kecil then makan setelah ianya tak berapa keras memang sedap. Rating nak bagi berapa ya? Since mango cheese cake ni first time saya makan sukar untuk buat perbandingan, so boleh tak saya tak bagi rating? Kalau nak suruh saya bagi juga, hmmmmmmm, berapa ya? Saya bagi 7.1 out of 10.

4 comments:

Luqman Zakaria said...

terliur tgk..nampak sedap..

mama tisya said...

tgk juga dlm jjcm yg femes kt kuatan tu KULA CAKE..mmg tk pernh try lg kt kl ni..nmpk menarik ni

eelobor said...

perghhh....tgk gambar pun nampak sedap doh nim

kay said...

sedapnyee... terliur..nyummnyumnyumm