Pages

Saturday, March 3, 2012

Affiliate Pun Boleh Buat Duit

Sebelum ini saya pernah masuk beberapa jenis affiliate programs tapi semuanya tak ada apa-apa melainkan satu program affiliate bicarahartanah @abangensem. Actually suka-suka aja masuk dan letak banner dalam blog, tak sangka dapat gak duit.

Dua belian berjaya dijana melalui blog saya dengan pembelian ebook. Hari ini dapat income untuk penjualan ebook sebanyak RM27.50 untuk 2 ebook pada bulan Februari 2012. Memang murah hati betul abangensem kerana setiap jualan yang dijana, 50% daripada diberi sebagai komisen.

Memang banyak jika dibandingkan dengan sesetengah affiliate yang hanya memberi 5%.

Nak join affliate program bicara hartanah? Dah masuk site then click affiliate dan follow step kat situ dengan click "Klik Di Sini Untuk Daftar PERCUMA!"

Begitulah sedikit sebanyak. Suka-suka berblogging, dapat gak something kan termasuk income from nuffnang or sewa tapak.

5 comments:

Iza said...

Assalam..
Rezeki tu...
tahniah.
Saya give up dah jenis2 affiliate ni..

MrJocko said...

Masyukkkk

Unknown said...

saya pun sedang run program affiliate di blog saya... sedang tunggu2 ada tak perubahan... apa pun tahniah ye...

http://thetimelines2u.blogspot.com/2012/03/wajah-2012.html

harap sudi2 lah menjenguk kembali... komen la seadanya... mengharap sokongan rakan2 lain..

zul a.k.a sam banjamin
(founder of gerila penulisan kreatif)

Anonymous said...

http://wanwidget.com
saya dah masuk dah affiliate AE, dan berjaya jual

hazman aka species1980 said...

Memang betul tu bro...

AFFILIATE nie satu lagi cara untuk tambah income...just kena rajin promote je...