Pages

Saturday, February 21, 2015

Memang Sedap Makan di Roti Canai D'Bukit, Bandar Baru Bangi

Selesai kami mendaki di Bukit Broga baru-baru ini, sempat singgah di Roti Canai D'Bukit yang bertempat di Bandar Baru Bangi. Nak tahu detail, boleh check blog kucingorengemok.
Memang masa tu lebih kurang pukul 9.30 pagi, so memang dah ramai. Tak ada tempat duduk yang available so kenalah tunggu. So kalau yang dah makan tu tak perlu le borak-borak ya, bagi orang lain pula.
Kami ada order, roti canai, nasi lemak dan mee jawa. Mee jawa yang sampai dulu. Memang sedap sangat especially kuahnya yang pekat dan terasa sangat dengan udang kering. Tambah pula dengan perahan limau memang mengancam. Portionnya tak banyak sangat so sesuailah since kitaorang makan benda lain lagi. 
Yang kuah roti canai kami ambil dhal dan juga kambing. Kambing ni memang sedap tak terkata dengan dagingnya yang lembut dan karinya yang perfect.
Ni le roti canai yang saya maksudkan. Memang tak garing sangat tapi lembut dan terasa keenakannya apabila rasa mentega yang sedap. Secara kesimpulan, memang tempat yang sesuai untuk sarapan pagi dan harganya sangat berpatutan.

5 comments:

Bo the Nerd said...

Eh, Bandar Baru Bangi seksyen berapa ye? Nampak macam boleh cuba aje.

Sharinginfoz said...

Seksyen 10, boleh check alamat penuh kat blog kucingorengemok

eelobor said...

Nik...bilo nok gi plop? kawe nok joint demo sekali. lamo doh beraso nok gi tapi tok sapa2 lagi sano

Sharinginfoz said...

tak sure lagi le bro sebab dalam bulan ni dah 2 kali pergi

AYuNG said...

nampak menggiurkan

=)


jalan2 cni...