Pages

Wednesday, February 4, 2015

Apasal Teruk Sangat Customer Service Celcom

Saya guna postpaid Celcom dah lebih dari 10 tahun then baru-baru ini ada tambah satu lagi subline untuk anak di bawah plan 1+5. So jumlah talian langganan adalah 3 i.e. 1 main line dan 2 subline. Memandangkan saya guna Online Customer Service (OCS), so bill dikeluarkan melalui OCS dan ianya tidak dihantar melalui pos ataupun e-mail.

So memandangkan line yang baru saya tambah tu tak ada detail dalam OCS dan tak ada function untuk tambah, so saya dah buat complain dua kali melalui OCS then call customer service beberapa kali dan juga complain melalui live chat. Yang peliknya dah lebih sebulan tapi masalah tak selesai. Bila saya minta hantar salinan bill melalui email, Celcom kata akan caj saya RM2 extra.

Apa citer pula nak suruh saya bayar extra RM2 untuk tengok bill sebab memang SALAH CELCOM sebab saya tak boleh view bill. Macam mana saya nak bayar bill kalau tak dapat tengok bill. Memang tak masuk akal langsung.

Salah diaorang kita pula yang kena. Dahlah saya guna e-billing, save diaorang daripada kena print bill then hantar melalui pos. Memang buntu betul dengan cara Celcom menangani kes macam ni dan memang tak professional langsung diaorang ni.

1 comment:

Nur Fannun said...

entah la..member sy pun de kena gak layan yang teruk tapi diorg mengaku salah..bila cakap bnyak diorang letak telefon..