Pages

Saturday, August 24, 2013

Beli di Tesco Online Diskaun RM20

Semalam tengok kat facebook eyriqazz mengenai promosi Tesco yang mana beli melalui online then dapat diskaun RM20. So after tolak delivery charge or RM10, so secara keseluruhan dapatlah jimat RM10.

Anyway sebelum ni saya pernah order online dengan Tesco, so far memang puas hati.
 So saya beli RM81.32 then campur dengan kos penghantaran RM10 so jadi le RM91.32.
Tolak kupon RM20, so hanya perlu bayar RM71.32. Saya pilih penghantaran untuk esok kul 4 petang-6 petang.

Anyway bila check kat internet, kupon RM20 tu actually kalau kita spend minima RM100, kat dalam blog suzie284 pun ada citer mengenai tawaran diskaun ni yang mana kena beli RM100 ke atas thenianya sehingga 31 Ogos 2013.

Apa lagi saya pun call le customer service 1300-13-1313, dia cakap kalau kat bill tu dah tolak so kiranya lepas le, sebab sesetengah transaksi tak lepas. So oklah kalau macam tu sebab saya dah call diaorang. Jangan le pula esok cakap tak dapat diskaun. Lainlah kalau customer service cakap kena spend at least RM100 then saya boleh tambah barang lain.

Apa-apa pun, tunggu esok.

1 comment:

ayunidati said...

Singgah sini... shoping2 .... like....