Pages

Tuesday, November 30, 2010

Nak Masuk Projek 31 Bloggers @Dahlia

Hari ni 30 November 2010 kan? So masih sempat lagi untuk entry "Projek Disember DJ2B - 31 Blogger".

Secara ringkasnya projek ini akan memperkenalkan 31 orang bloggers pada bulan Disember ini di blog cikgudahlia. Kiranya macam review of blog yang terpilih le. Memang bagus inisiatif daripada cikgudahlia.

Antara syarat-syarat untuk menyertai ialah kena letak analisa trafik. So inilah pengunjung saya untuk minggu ini, secara purata ianya lebih kurang 1,000 UV dan paling banyak adalah 25 Nov (1,389) dan paling sikit ialah 28 Nov (784).

Hmmm sebab apa ya saya nak sertai projek ini? Sebabnya cukup mudah, saya nak tahu apa pandangan orang lain mengenai blog saya ni. dengan review saya boleh tahu apa plus points dan apa yang saya perlu perbaiki, maklumlah cikgudahlia ni memang blogger yang otai so banyak benda yang boleh dikomen kan.

So kalau yang berminat untuk menyertai projek ni, jom terjah "projek disember".

24 comments:

Anonymous said...

menarik nih...rse macam nak join jugak leh..he2

P/S: Akhirnya Aku Cashout Earning Nuffnang Yang Banyak K
P/S: Tutorial Download Video Dari Website Tonton.com.my

~ Lady ell ~ said...

whoa!..banyak nye pengunjung blog sharing power!!!

azzey said...

Sharinginfoz; bagus gak projek ni!

Aku Anak Pahang said...

Salam sahabat. Kira ok dah tu kalau dpt pengunjung lebih kurang 1,000 UV sebab Pak Nuff pun nak gitu :) Komen saya utk sesuatu blog kadar KBnya kalau boleh jgn melebihi 100Kb sahaja.

Entri Terbaru "Aku Menulis Ikut Cara Aku"

sahromnasrudin said...

blog saya tak sesuai masuk

Mrs. Q! said...

trafik mantap :)
kepe it up!

ardinihumaira said...

dni pon baru nak join :D

sarah mohamad said...

wah ! tingginye trafic dia . jeles :)

maslinamansor said...

wish you good luck!!!!

amirah said...

bestnya ada byk UV visitors..

hazman aka species1980 said...

whoaaa.... peluang yang bagus nie... kena cepat2 buat post... ;-p

velasrizal said...

senang je cara nk join

Anna Boleyn said...

yep yep dia blogger otai. tak sempat nak join..huhu

hans said...

aku nak masuk tapi macam xsempat ja

P/S : I Follow You! You Follow I Balik Yer! Kalau Tak Follow Balik Dikira Angkuh, Sombong Dan Bongkak! Habis Bagaimana Dengan Kamu Yang Memaksa Orang Itu?

eelobor said...

kalau syarat2 dia kena letak gambar trafik ke blog, buat malu ler sebab tak ramai yg bertandang ke blog aku. hiihihi....lain kali bila dah ramai pengunjung aku baru masuk contest nie

oya said...

oooo....menariks ni

Unknown said...

good luck...
semoga penganjur sudi mengreview blog ini. nak cuba nasik jugak lah

Lagenda said...

Trafik hebat dan lebat...

ProfHariz said...

Rasanya dah cukup Maintain 1K Daily... :)

Relevan said...

Masih belum layak nak masuk ni..

nurmisnan said...

salam.. tahniah brother
ramai pembaca setia

gd luck to u..

JMR said...

lebat trafik bro!!

Anonymous said...

kita yang trafik x lebat mcm dia, trasa segan gila nk join..huhu

Cikgu Dahlia said...

erm...ramai ingat nak kena trafik tinggi baru qualified..ekeke..DJ padahal cari trafik rendah..huhuh

xper, sharinginfoz akan tetap DJ review, tp DJ utamakan yang trafik nazak...huhuh.. :D

tp still akan ada untuk kamu..hehehe..
thanks beb