Pages

Wednesday, February 10, 2010

E-Mail From P1Wimax - Survey


Hari ni dapat e-mail from P1wimax kul 8.00 pagi lagi.... Hmmm ni mengenai complaint yang dibuat mengenai internet connection..... For me baguslah diaorang ambil this initiative untuk mengetahui lebih lanjut mengenai customer satisfaction.... By the way kalau tak boleh baca, click le image tu.....

Then dalam e-mail tu diaorang link kepada survey.... Hmmmmm bila dapat survey macam ni, kalau boleh buat terus jangan pulak tak jawap sebab ini dapat improve service diaorang..... Harap2 macam tu le, lepas dapat result jangan pulak deny but ambil action....Kepuasan pelanggan ni sangat penting.......

4 comments:

mamai said...

servey sekadar nak sedapkan hati customer ajer tu kot

suri said...

hai,
benar tu, kepuasa pelanggan harus diutamakan kalu nak syrkt maju kehadapan..hik3..

sWeEtDaRLinG said...

hi salam singgah...

kalau nak ikut law servey, setiap servey tu berharga paling kurang RM50, tp kalau kita sebagai pengguna mmg berbaloi la bagi servey kat depa dengan harapan depa leh improvekan servis tu kan...

tapi kat umah den P1 adalah sangat tidak bagus walaupun termasuk gak dalam coverage hujung tp mmg actually tak dapat langsung pun signal p1

mancai said...

huhuhuhu... harap2 akan berubah laa dimasa akan datang