Pages

Tuesday, January 19, 2010

Jom Esso Smile Card

Just nak share mengenai kad smile esso mobil.. Baguslah juga.. Setiap RM1 anda belanjakan dengan membeli petrol anda akan memperoleh 1 mata.... So bayangkan kalau petrol expenses anda sebanyak RM50 seminggu so dalam setahun anda dapat kumpul 2,600 mata......

So dengan mata tersebut anda boleh tukar dengan barang-barang atau voucher ataupun untuk digunakan bagi membeli petrol atau barang2 di kedai esso atau mobil....



Nilah sebagai contoh voucher yang boleh diredeem..... So anda perlu 3,300 mata untuk dapat RM30 voucher KFC.........

So kalau anda rasa susah nak dapatkan jumlah tu, anda boleh kumpul 1,000 mata untuk dapat RM15 worth of petrol....... So at least dapat le something kan..... ini bermaknany anda mendapat diskaun sebanyak 1.5% di atas petrol.. yalah beli petrol sebanyak RM1,000 dapat free petrol RM15......

14 comments:

Asfan Ash said...

malangnye aku hanye gune beskal wakakkakkakakkaka]

Kisah Profesor Yang Ujub

Harapan seorang wanita

ezzati said...

tak guna Esso..huhu

ezzati said...

tapi memang banyak point tuuu

profnotetree said...

wawawa... kalu naik motor bila nak banyak erk.. huhu... tapi lagi malang nasib bro ARC ahakz.. lol

Mimy Hamid said...

yer penjimatan bersama ESSO...tgh sesak duit nak topup minyak leh la guna point

AJ said...

x pernah guna minyak esso..eden pengguna shell yg setia..hehehe..

7 Tips untuk tingkatkan trafik ke blog anda

Cik Chuie said...

aa...nah bagi cimb utk u...kumpul wat tampung minyak ea..hehe

Mag said...

gua gune esso card nie.. rase mcm x bebaloi lngsung...

Sharinginfoz said...

arc: tak apa beskel pun boleh beli minyak untuk jiran2.....

ezzati: saya campur2......

prof: boleh aja... beli untuk member2....

mimy: betul.....

eyriqazz: wow peminat setia shell ya..

sue: thanks... bagi duit le pulak nanti...

magrib: tak berbaloi.. hmmm at least ada something kan..

Anonymous said...

Absolutely with you it agree. Idea excellent, it agree with you.

Anonymous said...

Now all is clear, I thank for the information.

Ms Write Addict said...

wah! suka!..saya memang KENA menggunakan esso untuk kereta saya..sbb kalau jenis lain, sangkut gear la, bunyik enjin bising la.hehe..thank u la for the info..esok pagii jugak saye gi apply..hehe

nea said...

saya nk tahu bagaimana kalau kad saya hlgg mcm mn nk dapatkn kmbali?? dan adakah point dlm kad 2 msh ada??

Sharinginfoz said...

nea: setahu saya point tak hilang, boleh call customer service untuk dapat kad baru, boleh click link kat atas untuk makluman lanjut