Pages

Monday, July 25, 2011

Apa Ada Dengan Sarang Jerung?

Selalunya bila kita dengar mengenai jerung ianya adalah sesuatu yang ganas tapi tidak untuk blog ini, Sarang Jerung @izzudin.com. Memang banyak benda boleh kita tahu apabila masuk ke sarang jerung.

Blog ini quite new, ianya dilahirkan pada 29 Januari 2011. Semasa entry ini ditulis, jumlah pengikut adalah 300++ dan kat fanpage @facebook dah melebihi 700 orang. Not bad dalam usia lebih kurang 6 bulan.

Sekarang ni ramai yang bercerita mengenai sukan bola sepak Malaysia, tidak kurangnya kat blog ini. Yang terbaru ialah "perbalahan" Malaysia vs Singapura di dalam facebook. Malaysia yang kalah 3-5 di Singapura masih mempunyai peluang untuk melangkah ke pusingan seterusnya. Main kat Stadium Bukit Jalil nanti, buat yang terbaik.

Kalau nak tahu mengenai filem terbaru, kat sini memang update punya. Dah tengok ke cerita Harry Potter? Nak tengok yang terbaik pergi ke GSC Maxx Berjaya Times Square. Pengalaman Sarang Jerung di sana memang menyeronokkan dan sungguh teruja dengan kisah Harry Potter yang terakhir ini.
Kisah peribadi juga dikongsi, salah satu daripadanya ialah zaman SPM dulu. Kisah mengenai Matematik Tambahan seronok dibaca dan macam-macam pengalaman lagi dikongsi bersama pembaca.

Untuk blogger yang nak naikkan rating, boleh baca dalam entry "Tips naikkan ranking Alexa". Salah satu daripadanya ialah pakai domain sendiri. Alamak kat blog sharinginfoz masih guna blogspot. Dari dulu nak tukar tapi tak tertukar le pula.

So memang banyak benda kita boleh belajar, jom terjah Sarang Jerung @izzudin.

9 comments:

Ahmad Hati said...

Oh ingatkan sarang jerung betul tadi.

Saya Benci Andyhowtt

Wan said...

igt citer jerung td..hehe.

Isteri Angkasawan Dr Halina Bersalin Dalam Air

Mak lagenda said...

mana2 mak pg, mmg selalu jumpa 'sarang jerung' ni.

Femes gak dia yek..

hazman aka species1980 said...

hurmmm.....lagi gak bro tak buat edisi terjah blogger nie.....good job laaa

Unknown said...

dah gi terjah dah..

Murni Alfathunnisa said...

suspen betul tajuk entry..hehe

Unknown said...

wah untung je dia dpt review dr bang Nik...

iza said...

Assalam..
Teringin jgk nak tgk rupa sarang jerung...rupa-rupanya sebuah blog...tipah tertipu...

Geng Borak said...

steady laaa jerung nih... hehehehee