Pages

Sunday, August 29, 2010

Segmen Kenali Blogger: relevan @relevan sokmo

Salam dan selamat pagi semua. Pada minggu ini segmen ini diteruskan lagi bersama relevan sokmo. Saya rasa namanya cukup dikenali di kalangan bloggers, maklumlah memang seorang yang rajin berjalan-jalan dan meninggalkan komen.

Blog ini mula bersiaran pada hari Rabu 16 April 2008 tapi dalam tahun tersebut hanya 3 entries dihasilkan. Selepas itu pada tahun 2009, memang aktif setelah 156 postings ditulis dan of course tahun ini sudah melebihi 350.

Berbalik pada entry pertama, memang simple dengan tulisan "ini blog kawan, ini kawan punya blog". Satu pengenalan yang baik.

Gambar ini diambil semasa sukaneka keluarga, memang cukup meriah apabila berkumpul dan berseronok bermain kan. Yang penting kita happy, hadiah tu belakang kira kan.
By the way, blog relevan sokmo ni banyak berkisarkan isu semasa dan relevan mengulas sesuatu isu mengikut perspectivenya. Memang quite interesting bagi yang menginginkan sesuatu yang berlainan dari suratkhabar. Contohnya, komputer 1Malaysia. Bacalah pandangannya mengenai komputer 1Malaysia

Sukan siapa tak suka kan. Lebih-lebih lagi badminton, memang sinonim dengan Malaysia. Menang kalah adat pertandingan kan. Yang unik isu dikupas dalam bentuk perbualan. So nak tahu isu semasa dan apa yang diperkatakan oleh orang ramai, selamat berkunjung ke relevan sokmo.

8 comments:

Relevan said...

Salam Sharinginfoz..terima kasih yang tiada terhingga di atas ini..kawan sungguh berasa terharu memandangkan blogger kampungan seperti kawan ni telah mula mendapat perhatian daripada blogger ternama seperti aok..

Salam Merdeka !

eelobor said...

yup....akan di ronda & terjah ke sana pulak

Mimie.Candy Cane said...

huhuhu...steady la pakcik...

~aSHa~ said...

bestnye sukan di kalangan family..enjoy

Hanisham Ab Halim said...

Tahnioh En Relevan...

ardinihumaira said...

jum3 g terjah ;)

Anna Boleyn said...

wahh~ bila bro nak terjah blog anne boleyn pulak? hehe.

Nerzhul said...

hohoho lepas sini abang relevan ni. cayalah!!