Pages

Wednesday, August 11, 2010

Segmen Iklan: Adorable Muslimah

Guess what, penyewa seterusnya adalah adorable muslimah. Sungguh cantik website ni, kalau tak percaya masuklah tengok, ianya dibuka setiap masa. Sesuai dengan namanya muslimah, ianya sangat sesuai bagi yang mahukan pakaian yang sesuatu untuk dipakai oleh muslimah. Mottonya style, chick dan modest.
Kat sini macam-macam ada, blouses, scarves, telekung, innershirts, dresses, skirts, belts dan body mist.
Not bad website ni mempunyai fan club, yang mana members sudah mencapai 2,570 orang semasa entry ni ditulis. Kat sana, macam-macam discussion ada dan juga mengenai produk terkini.

Salah satu produk yang ditawarkan adalah starlight scarf, purplish pink yang berharga RM29 dan materialnya adalah menggunakan chiffon yang lembut dan berkualiti. Kalau nak kan sesuatu kelainan bolehlah mencuba scarf ini.

Yang ni cantik juga, warnanya tidak menyerlah sangat. Ianya kimiko blouse yang berwarna biru tua. Harganya just below RM50. Ianya diperbuat daripada high quality cotton

Produk yang ketiga yang saya rasa tak kurang juga menarik adalah balsam skirt yang berharga RM42 dan juga diperbuat daripada cotton.

Mungkin anda kata saya bias mengenai pakaian di atas, kalau nak tahu mengenai testimonials daripada pelanggan bolehlah rujuk di sini. Antaranya adalah:

  • Lea:
    Salam~
    I've received the parcel today, and well yes! - I'm REALLY satisfy with the quality indeed with the service. I ordered a blouse, a scarf, and an inner shirt. Besides, I ordered them yesterday, and seemed coincidence that AdorableMuslimah also will shipped all the parcels at that day - luckily I got my orders TODAY! Of course I'm so happy with their service. For sure I'll look forward on buying another clothes from them! :)

  • ummisarahQ:
    The blouse is so LOVELY...the material is comfortable...cant wait for new updates ..dah order lagi dah pun..
    the new website is so customer-friendly..keep up the good job sis

  • sitimardhiyyah:
    baru dpt baju td...ni kali ke-2 order dr AM. cantekk n cepat sampai..sgt puas hati. x sabar nak tggu product baru. thanks AM

So apa lagi kalau rasa nak tahu lebih lanjut dan tak puas dengan review saya ni bolehlah kunjungi adorable muslimah.

5 comments:

ardinihumaira said...

ada nampak tak testi dni? hik3 malu.. malu ;p

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

pattern baju tu dah ok hanya kaler kurang berkenan. nanti saya tengok yang lain.



* pantang nampak

Kaseh NazLieza said...

amboi..mcm2 ada kt cni..

Sharinginfoz said...

ardini: ada tengok, loyal customer ya

azrina: macam2 baju ada, mesti ada yang berkenan tu

azzey said...

Sharinginfoz: x sia2 awak bukak ruangan iklan kat blog kan.....