Pages

Sunday, June 13, 2010

Segmen Kenali Blogger: Encik Tikus @Kepahitan Dan Kemanisan @ Encik Tikus

Kembali kita kali ini untuk segmen kenali blogger. Untuk minggu ini blog kepahitan dan kemanisan @ Encik Tikus. Untuk pengetahuan semua, beliau mula join dunia blog ni pada 14 Mac 2010. So blog beliau berusia 3 bulan.

Even though baru 3 bulan, beliau dah mempunyai 200++ followers, memang ramai kan. Rasanya beliau sangat rajin berblogwalking. I am sure beliau pernah komen kat blog kauorang, kalau tak pernah pi blog beliau dan letakkan komen then rasanya beliau akan membalas.

Anyway beliau sekarang tengah tunggu untuk melanjutkan pelajaran ke peringkat tertiary education. Penulisan beliau ada cerita mengenai kisah peribadi, sharing information dan kekadang ianya cukup simple dan straigh to the point dan mengajak kita berfikir. Macam entry bertajuk "hope".

Dalam entri tu beliau tulis:
We split up again.

Hope we all be able to see in another day.

Yeah, i'm silence now :'(

Dalam penulisan blog, tak kisahlah nak letak banyak ke sikit ke, janji kita sampaikan apa yang kita nak cakap kat orang. Yang penting ada orang yang baca dan kalau ada komen lagi bagus kan.

Encik tikus suka juga share mengenai tips antaranya fakta mengenai dunia, tak sangka gajah adalah satu-satunya haiwan yang tak boleh melompat. hmmm kalau le elephant ni boleh jump apa agaknya nak jadi, rosak habis benda-benda kan.

Yang kat atas tu mengenai petai, siapa tak kenal petai kan. kat blog beliau ada tips mengenai petai, kelebihan hari jumaat dan banyak lagi.

Inilah wanita pujaan beliau dan pernah beliau membalas tag that masa beliau berblogging teringatkan Lisa Surihani. I am sure kat luar sana pun ramai yang meminati her. anyway kalau nak tahu pasal wanita kegemaran beliau ni bolehlah masuk blog encik tikus, banyak gambar ada kat situ.

4 comments:

JMR said...

aku pon minat lisa...uwaaa....

Daun said...

3 bulan 200 lebih memang laju...

Adziim said...

Ramai bebenar minat Lisa ye.

velasrizal said...

apa ni suma org minat lisa.. aku nk tolak mana