Pages

Saturday, June 5, 2010

Midvalley Astro Byond PVR Challenge (Beautifulnara, Redmummy, Eiling & Eyerizzz)

Nak tahu apa yang menarik berlaku di Midvalley hari ini, 5 June 2010??? Bertempat di North Court Ground Floor (Next to Jusco), bermula pukul 10 pagi hingga 8 malam, 4 bloggers iaitu, beautifulnara, redmummy, eiling dan eyerizz akan berentap untuk dapat astro byond pvr.

Mereka telah ditempatkan di dalam gelas kaca dan banyak benda yang mereka akan dah telah buat. Antaranya task pertama ialah dengan sedaya upaya untuk mendapatkan komen yang terbanyak di dalam blog mereka sehingga pukul 11 a.m.

Nampak gayanya redmummy berjaya mendapat komen terbanyak kot. Apa yang penting pada pukul 5.30 petang nanti ada aktiviti menarik bersama pembaca blog2 mereka. so kalau yang nak pi tak dapat datang awal kul 5.30 jangan lupa. Jangan lupa to collecto goodies tapi tak sure sama ada semua dapat ataupun the first 100 aja.


Beautifulnara menawarkan tiket percuma untuk meononton lagenda budak setan kalau..... ikutilah kat blog beliau.

Redmummy pulak akan belanja anda makan kalau....... ikutilah di blog beliau untuk mengetahui maklumat lanjut......

Eiling memerlukan komen anda di facebook. Baca jangan tak baca entry kat blog beliau. Nampaknya semua orang nak astro byong PVR.

Eyerizzz mahu anda follow beliau kat twitter untuk sebarang update. Mengikut beliau kalau boleh datang pukul 5 petang untuk bersama-sama beliau menyiapkan task.

So kalau yang free jangan lupa datang le kat midvalley untuk bersama-sama dengan bloggers kesayangan anda.

3 comments:

velasrizal said...

tak dpt gi sokong diorg la..dpt undangan mkn kenduri kawen huhu

NAZ said...

saya pilih red mummy haha

ftrhd said...

kalau saya dok kl dah lama saya join..tapi saya dok perlis tak dapek ar den nak nolong...sokong dari depan laptop je la :)