Ingat lagi tak entry mengenai reply from p1w1max mengenai termination of wiggy? Setelah mendapat info sepenuhnya saya pun pergi le kat Packet Hub, Jalan Templer. Sampai aja kat sana pi ambil nombor dan tak sampai lima minit nombor dah dipanggil. Pas tu customer service memang very friendly dan explain mengenai kes saya dan bagi e-mail from p1w1max.
Then confirm saya punya area termasuk dalam red poligon. So memang traffic kat situ memang teruk le.
So serahkan wiggy dan isi form dan sign. Dia cakap tak payah bayar apa-apa? Then nak mintak confirmation, tanya lagi outstanding fee macam mana? Dia cakap tak payah bayar juga. Thanks a lot p1w1max, selamat RM400.
So apa yang saya boleh cakap kat sini, customer service diaorang memang excellent cuma kena perbaiki service in term of connection kalau nak compete dengan syarikat lain. So bagi anda yang menghadapi masalah macam tu, jangan malu-malu, hantar e-mail kat company then cari penyelesaian yang terbaik, itu hak kita sebagai customer.
8 comments:
nasib baik coverage di area gombak sangat memuaskan.....
ooo... mcm tu ke!
sy stju kbykn staff dyorg mmg excellent, ade gk kot yg x excellent . sbb ary tuh , kol wmax punya customer service . nk tggu je dkt 15 minit . pastu tnya la knpa bil bulan 5 ary tuh doubled charge , pastu selamba je dy ckp oh kami tersilap akaun . minta maaf ye cik ruzana tggu 24 jam tuk kami kluarkan bil baru dn cik ruzana boleh bayar .. adesss -_-"
W1max ni yang iklan ada potong potong tu ke?..
Alhamdulillah... tak kena bayar. kwan dni kena bayar.. sian dia. huhu
save duit Rm400 kan...
perlis bila nak da coverage....
oo..Alhamdulillah, selamat duit, kan. penting juga kena check coverage dulu sebelum beli ni, kan.huhu..
Post a Comment